შეფასების რუბრიკები



დისკუსიის შეფასების რუბრიკა

შეფასება
1–4
5–7
8–9-10
მოსმენა
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
საუბარი
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელს  უჭირს გაგება
ძირითადად მეტყველება გასაგებიაზოგჯერ უყურებს მსმენელს
მეტყველებს მკაფიოდ, უყურებს  მსმენელს
მონაწილეობა
მცირე ინტერესი აქვსარ გამოხატავს ან  ვერ უკავშირებს  თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო  თემას
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს, კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა სადისკუსიო თემის გარშემო
იჩენს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებით და აზრის გამოთქმით
კოოპერაცია
იშვიათად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან და ვერ იცავს დისკუსიის  წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, და იშვიათად, მაგრამ არღვევს  დისკუსიის  წესებს
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, სხვებს აცლის აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს.
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებულიფაქტებით
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
არავერბალურიკომუნიკაცია
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს(თვალითჟესტით,ხმით,
გამომეტყველებით)
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას  და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები



ჯგუფის მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
ჯგუფის წევრების ჩართულობა მუშაობაში
ყველა წევრი არ არის ჩართული
უმრავლესობა ჩართულია
ყველა ჩართულია
ურთიერთმოსმენისა და აზრის გაზიარების უნარი
კამათობენ,არ უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ინსტრუქციის მიხედვით მუშაობა
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
ნაწილობრივ მოყვებიან ინსტრუქციას
მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
უმნიშვნელოდ გააცდინეს დრო
დაიცვეს დროის ლიმიტი
ლიდერის როლი
ლიდერი ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
ლიდერი ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას





საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობის რუბრიკა 

შედეგები
1-2
3-5
6-7
8-10
აქტიური მონაწილეობა
არ არის ჩართული
პერიოდულად ერთვება, მაგრამ არანაყოფიერად
აქტიურია, მაგრამ მნიშვნელოვანი წვლილი ვერ შეაქვს
აქტიურია კონსტრუქციული და შეაქვს დიდი წვლილი
აზრების დამოუკიდებლად გამოთქმა
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს
გამოთქვამს საკუთარ აზრებს, მაგრამ ზოგჯერ აკლია დამაჯერებლობა
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, დამაჯერებელი, არგუმენტირებული
კონცენტრირება სამუშაოზე
ვერ ახერხებს კონცენტრირებას
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ ხშირად ეფანტება გონება
ძირითადად კონცენტრირებულია სამუშაოზე
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში კონცენტრირებულია სამუშაოზე
სხვისი აზრების მოსმენა და პატივისცემა
არ უსმენს სხვების აზრებს, აწყვეტინებს
ყოველთვის არ უსმენს სხვების აზრებს ან უსმენს, მაგრამ აქვს არაადეკვატური რეაქციები
უსმენს სხვების აზრებს და ცდილობს იყოს კორექტული
ყურადღებით ისმენს სხვების აზრებს, აანალიზებს და კორექტულია






















საკლასო სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
დაბალი
1–4
საშუალო
5–6
კარგი
7–8
საუკეთესო
9–10
ჩართულობა
არაა ჩართული
ნაწილობრივადაა ჩართული
სრულყოფილადაა ჩართული
ჩართულია და თანამშრომლობს კლასთან
ორგანიზებულობა
არ აქვს სასკოლო ნივთები და არც ცდილობს მოიძიოს
აქვს ნივთები და არ იყენებს
ნივთები აქვს და  ნაწილობრივ იყენებს
მოწესრიგებულია და სხვებსაც ეხმარება
წვდომა
არ/ვერ გაიგო
გაიგო ზერელედ/ნაწილობრივ
კარგად გაიგო. (გაგება-გამოყენება)
სრულყოფილად გაიგო და გაუჩნდა დამოკიდებულება
(ანალიზი-სინთეზი)
პრეზენტირება

არ/ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
გადმოსცემს სხვისი დახმარებით ,უჭირს არგუმენტირება
შეუძლია ცოდნის დემონსტრირება არგუმენტირებულად
ორიგინალურად, არგუმენტირებულად ლიმიტირებულად წარმოაჩენს პრეზენტაციას







პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
   დაბალი
       1–4
საშუალო
5–6
კარგი
7–8
საუკეთესო
9–10
პრეზენტაციის
ვიზუალური ნაწილი
მოუწუსრიგებელია/ არ შეესბამება შინაარსს
მოწესრიგებულია, ვიზუალური სალა ნაკლებად შეესბამება შინაარსს
მეტ-ნაკლებად მოწესრიგებულია, ზოგადად შეესბამება პრეზენტაციის შინაარსს
მოწესრიგებულიაშეესბამება პრეზენტაციის შინაარსს
ორიგინალობა
დასტურდება პლაგიატის ელემენტები
მინიმალურად ორიგინალურია
სამარისად ორიგინალურია
მთლიანად ორიგინალურია
დავალებასთან შეესაბამისობა
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას
მიყვება ინსტრუქციათაგან მხოლოდ ზოგიერთს
მიყვება ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგი შეუსაბამოა
ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია, დავალება სრულყოფილად არის ესრულებული
მთლანი შთაბეჭდილება 
მიზანი არ არის მიღწეული, ან მოთხოვნების უმრავლესობა არ არის გათვალისწინებული
მინიმალურად არის მიღწეული დასახული მიზანი, გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა
მიღწეულია გარკვეული მიზან. მოთხოვნა, ზოგადად გათვალისწინებულია
ყველა მიზანი სრულად არის მიღწეული
საბოლოო შეფასება ქულათა ჯამი გაყოფილი 4-ზე







შეფასების რუბრიკა
სივრცული ფიგურები
  VI კლასი
კრიტერიუმი/შკალა
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ამოიცნობს ფიგურებს სივრცეში
ვერ ცნობს ფიგურებს სივრცეში
ნაწილობრივ ამოიცნობს ფიგურებს სივრცეში
ზუსტად შეუძლია ფიგურის ამოცნობა სივრცეში
ხედავს მსგავსება -განსხვავებას სივრცულ ფიგურებს შორის და შლილების საფუძველზე შეუძლია ფიგურის დასახელება
არ შეუძლია მსგავსება- განსხვავების განსაზღვრა სივრვულ ფიგურებში და ვერ ცნობს შლილებს
ნაწილობრივ აღმოაჩენს მსგავსება -განსხვავებას სივრცულ ფიგურებში და ცდილობს შლილების ამოცნობას
ზუსტად და ზედმიწევნით პოულობს მსგავსება- განსხვავებას სივრცულ ფიგურებს შორის და შეუძლია შლილების საფუძველზე შესაბამისი ფიგურის დასახელება
ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს და შეუძლია ეილერის ფორმულის გამოყენება
ვერ ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს და ვერ იყენებს ეილერის ფორმულას
ზოგადად შეუძლია დაასახელოს მრავალწახნაგას რომელიმე ელემენტი და ნაწილობრივ შეუსაბამოს ეილერის ფორმულას
სწორად ასახელებს მრავალწახნაგას ელემენტებს, ამჩნევს მათ შორის დამოკიდებულებას და იყენებს ეილერის ფორმულას
ურთიერთთანამშრომლობა
არ იღებს მონაწილეობას ჯგუფურ დისკუსიაში
ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფურ მუშაობაში და თავისი აზრი დააფიქსიროს
ეფექტურად მსჯელობს და აქტიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში
მონაწილეობა კითხვა- პასუხის რეჟიმში
ვერ პასუხობს დასმულ შეკითხვებს
აქვს ზოგადი პასუხები დასმულ კითხვაზე
სწორ და გონივრულ პასუხებს იძლევა შეკითხვებზე
დროის განაწილება
ვერ ანაწილებს დროს
ცდილობს ნაწილობრივ მაინც დაიცვას დროის ლიმიტი
რაციონალურად იყენებს და წარმატებით მართავს დროს




შეფასების რუბრიკა
მონაცემების შეგროვება და ინტერპრეტირება


4
3
2
1
მონაცემების შეგროვება
აგროვებს ვრცელ მონაცემებს და აკურატულად აღრიცხავს მათ.
აგროვებს საკმარის მონაცემებს და აკურატულად აღრიცხავს მათ.
მონაცემებს აგროვებს, თუმცა გარკვეული შეცდომებით.
აგროვებს ცოტა მონაცემს, ან აკურატულად არ აღრიცხავს მას.
მონაცემების წარმოჩენა
იყენებს ტექნოლოგიებს მონაცემების ეფექტურად და აკურატულად წარმოსაჩენად სორტირებისა და კარგი ორგანიზების გზით.
იყენებს ტექნოლოგიას, რომ აკურატულად წარმოჩინოს მონაცემები სორტირების გზით.
იყენებს ტექნოლოგიას, რომ აკურატულად წარმოჩინოს მონაცემები სორტირების გზით, თუმცა უშვებს შეცდომებს.
იყენებს ტექნოლოგიას არასრული მონაცემების წარმოსადგენად ან დამაბნეველად წარმოაჩენს მონაცემებს.
რეკომენდაციები
იყენებს მონაცემებს გონივრული, შემოქმედებითი რეკომენდაციების ჩამოყალიბებისათვის.
იყენებს მონაცემებს გონივრული რეკომენდაციების ჩამოყალიბებისათვის.
იყენებს მონაცემებს ისეთი რეკომედაციების ჩამოსაყალიბებლად, რომლებიც ნაწილობრივ არ ეყრდნობა მონაცემებს.
აკეთებს რეკომენდაციებს,რომლებიც არ ეყრდნობა მონაცემებს.
დასკვნები
იყენებს მონაცემებს, რომ დასკვნები დამარწმუნებლად დაასაბუთოს.
იყენებს მონაცემებს დასკვნების დასაბუთებისათვის.
იყენებს მონაცემებს, რომ დასკვნები ნაწილობრივ დაასაბუთოს.
გამოაქვს მონაცემებთან შეუსაბამო დასკვნები.





სახელწოდება: მათემატიკური მსჯელობის და აზროვნების რუბრიკა - საბაზო საფეხურის კლასები

ეს რუბრიკა განკუთვნილია მათემატიკური მსჯელობისა და აზროვნების უნარის თვითშეფასებისთვის


შეფასების ტიპი: კრიტიკული აზროვნება




4
3
2
1
მათემატიკური ცოდნა
მე ვიგებ პრობლემის არსს და ვაჩვენებ საგნობრივი ცოდნის და გაგების მაღალ დონეს.
მე მესმის პრობლემის არსი და ვაჩვენებ საგნის გაგებას.
ზოგჯერ მე მესმის პრობლემა და ვაჩვენებ საგნის შეზღუდულ გაგებას.
მე არ მესმის პრობლემა, და საერთოდ ვერ ვაჩვენებ საგნის გაგებას.
ინსტრუმენტების გამოყენება
მე მოქნილად და დაფიქრებით ვირჩევ ყველაზე კარგ ინსტრუმენტს ამოცანის ამოსახსნელად.
მე ვიყენებ სწორ ინსტრუმენტებს ამოცანის ამოსახსნელად.
ხანდახან მე ვიყენებ სწორ ინსტრუმენტს ამოცანის ამოსახსნელად.
მე ხშირად ვიყენებ არასწორ ინსტრუმენტს ამოცანის ამოსახსნელად.
დაგეგმვა
ამოცანის ამოხსნისათვის მე ვქმნი და ვასრულებ მეთოდურ, ლოგიკურ და საფუძვლიან გეგმას.
მე ვქმნი და ვასრულებ გონივრულ გეგმას ამოცანის ამოხსნის მიზნით.
მე ამოცანის ამოხსნისათვის ვქმნი და ვასრულებ არასრულ გეგმას.
მე ამოცანის ამოხსნისათვის ვქმნი და ვასრულებ ძალიან შეზღუდულ გეგმას.
მათემატიკური გაგება
ჩემი კონცეფციები, მტკიცებულებები და არგუმენტები აზრიანია და კარგადაა ჩამოყალიბებული, ჩემი გაკეთებული კვალიფიკაციები, დასმული შეკითხვები, და ჩემს მიერ გამოყენებული მეთოდები ასახავენ საგნის კარგ გაგებას გამოცდილების მოცემულ დონეზე.
ჩემი კონცეფციები, მტკიცებულებები, არგუმენტები და კვალიფიკაციები, ასევე დასმული კითხვები და მეთოდები ზუსტად გამოიყენება.
ჩემი კონცეფციები, მტკიცებულება, არგუმენტები და მეთოდები გამოყენებულია სპორადულად და არაზუსტად.

მე არ ვიყენებ მტკიცებულებას, არგუმენტებს ან მეთოდებს.
მათემატიკური აზროვნება
ჩემი ნამუშევარი აჩვენებს, რომ მე შემიძლია ჭკვიანური განსხვავებების გაკეთება და მოცემული ამოცანის უფრო მნიშვნელოვან, კომპლექსურ ან მრავალმხრივ მათემატიკურ პრინციპებთან, ფორმულებთან და მოდელებთან დაკავშირება.
ჩემი ნამუშევარი აჩვენებს, რომ მე ვაკეთებ კავშირებს მათემატიკის პრინციპებთან, ფორმულებთან ან მოდელებთან.
ჩემი ნამუშევარი აჩვენებს მცირე კავშირს მათემატიკის პრინციპებთან, ფორმულებთან ან მოდელებთან.
ჩემი ნამუშევარი არ აჩვენებს კავშირს მათემატიკურ პრინციპებთან, მოდელებთან და ფორმულებთან.
მათემატიკური მსჯელობა
ჩემი მიდგომა და პასუხები მკაფიოდ დეტალური და გონივრულია მთელი ჩემი ამოხსნის მანძილზე. მე დამტკიცებებს საფუძვლიანი არგუმენტებით ვამტკიცებ. მე სრულად განვმარტავ კონტრარგუმენტებს, საეჭვო მონაცემებს ან ბუნდოვან  წანამძღვრებს.
ჩემი მიდგომა და პასუხები გონივრულია. მე დამტკიცებებს ლოგიკური არგუმენტებით ვამტკიცებ. მე განვმარტავ კონტრარგუმენტებს, საეჭვო მონაცემებს ან ბუნდოვან  წანამძღვრებს.
ჩემი მიდგომა და პასუხები რამდენადმე გონივრულია და მოიცავს მცირე შეცდომებს. მე ლოგიკური არგუმენტით ვამტკიცებ რამდენიმე მტკიცებას. მე არ განვმარტავ კონტრარგუმენტებს, საეჭვო მონაცემებს ან ბუნდოვან  წანამძღვრებს.
ჩემი მიდგომა და პასუხები არაა გონივრული და შეიცავენ დიდ შეცდომებს. მე არ ვმსჯელობ მტკიცებაზე.






კრიტიკული აზროვნების შეფასების რუბრიკა



4
3
2
1
რესურსების შეფასება
როდესაც ახალ ინფორმაციას ვპოულობ, მე ვსვამ კითხვას მისი დანიშნულების, ავტორის ან სპიკერის კომპეტენტურობის, ინფორმაციის განთავსების თარიღისა და დასკვნების ხარისხის შესახებ.
როდესაც ახალ ინფორმაციას ვპოულობ, მე ვსვამ კითხვებს მისი სანდოობის შესახებ.
როდესაც შემახსენებენ, ვსვამ კითხვებს ინფორმაციის სანდოობის შესახებ.
მე იშვიათად ვსვამ კითხვებს ინფორმაციის სანდოობის შესახებ, თუკი ვეთანხმები მას.
მცდარი აზრის იდენტიფიცირება
მე ვიყენებ ჰიპოთეზებსა და დარწმუნების ტექნიკების (კერძოდ, არასრული ინფორმაცია, მცდარი განზოგადოებები, ემოციური გამოსვლები) საფუძვლიან გაგებას, რომ მოვახდინო მცდარი აზრების იდენტიფიცირება ინფორმაციის წყაროში და ვიმსჯელო მისი სანდოობის შესახებ.
მე ვიყენებ ჰიპოთეზებსა და დარწმუნების ტექნიკების საფუძვლიან გაგებას, რომ მოვახდინო მცდარი აზრების იდენტიფიცირება ინფორმაციის წყაროში და ვიმსჯელო მისი სანდოობის შესახებ. 
სხვისი დახმარებით მე ხანდახან შემიძლია. რომ მოვახდინო მცდარი აზრების იდენტიფიცირება ინფორმაციის წყაროში და ვიმსჯელო მისი სანდოობის შესახებ.
ჩვეულებრივ მე არ შემიძლია მცდარი მოსაზრების ან ინფორმაციის წყაროს იდენტიფიცირება.
დამარწმუნებელი არგუმენტების ანალიზი
როდესაც ვინმე ცდილობს, რომ რამე გამაკეთებინოს ან რამეში დამარწმუნოს, მე შემიძლია განვასხვავო დამარწმუნებელი არგუმენტები იმათგან, რომლებიც მცდარი მსჯელობის სტრატეგიებს იყენებენ, როგორიცაა ნაჩქარევი განზოგადებები, ყალბი დილემები ან ავტორიტეტის მოხმობა.
როდესაც ვინმე ცდილობს, რომ რამე გამაკეთებინოს ან რამეში დამარწმუნოს, მე ჩვეულებრივ შემიძლია გამოვიცნო, თუ რომელი იდეებია დამარწმუნებელი.

ვინმემ უნდა შემახსენოს, რომ ვიფიქრო მიზეზებზე, თუ რატომ ცდილობენ სხვები, რომ რამე გამაკეთებინონ ან რამეში დამარწმუნონ.
მე არც კი დავინტერესდები, თუ რა მიზეზები აქვთ მათ, ვინც ცდილობს რამე გამაკეთებინოს ან რამეში დამარწმუნოს.
მოსაზრების ჩამოყალიბება
მე ჩემს მოსაზრებას ვაყრდნობ კარგ მტკიცებულებაზე, რომელიც გამომაქვს ბევრი სანდო წყაროდან. მე ვაჩვენებ, რომ მესმის საკითხის კომპლექსურობა მისი გამოკვლევისა და ინფორმაციის შეჯერების გზით.
ჩემი მოსაზრება ეფუძნება სანდო მტკიცებულებას. ჩემი მოსაზრება ერთზე მეტ შეხედულობას მოიცავს.
ის მტკიცებულება, რომელსაც ვიყენებ ჩემი მოსაზრების დასაბუთებისათვის ხშირად არაა სანდო. მე ვაყალიბებ მოსაზრებას შეზღუდული და ვიწრო გზებით.
მე ხშირად არასანდო ინფორმაციას ვიყენებ ჩემი მოსაზრების დასაბუთებისათვის.

ჩემი მოსაზრება მხოლოდ ერთ შეხედულებას ასახავს.
კომუნიკაცია
მე მოსაზრებას ნათლად ვაყალიბებ და ვასაბუთებ სხვადასხვა წყაროდან მოპოვებული საფუძვლიანი არგუმენტებით. როდესაც ჩემს მოსაზრებას განვმარტავ, მე ვაჩვენებ, რომ მაქვს საკითხის საფუძვლიანი გაგება და მესმის მისი კომპლექსურობა.
მე ვაყალიბებ მოსაზრებას და ვასაბუთებ მას სანდო წყაროებით. როდესაც მე განვმარტავ ჩემს მოსაზრებას, მე ვაჩვენებ საკითხის კარგ გაგებას და შეხედულებებს დარგის შესახებ.
ჩემი მოსაზრება ბუნდოვანი და დამაბნეველია. როდესაც განვმარტავ ჩემს მოსაზრებას, მე საკითხს ხშირად უფრო მარტივად აღვწერ, ვიდრე ის არის.
მე ჩვეულებრივ არ ვაყალიბებ მოსაზრებას, მაგრამ როდესაც მიწევს, ვერ ვასაბუთებ.

როდესაც ჩემს მოსაზრებას ვხსნი, ჩანს, რომ მე საკითხი ძალიან ცუდად მესმის.









































რუბრიკა- მათემატიკური ამოცანების ამოხსნის თვითშეფასებისათვის




4
3
2
1
კითხვის ინტერპრეტირება
მე ამოცანას ჩემი სიტყვებით ნათლად გადმოვცემ.  
მე ამოცანას ჩემი სიტყვებით გადმოვცემ.
მე ჩემი სიტყვებით გადმოვცემ ამოცანას, მაგრამ მისი ნაწილი არ მესმის.
მე არ გადმოვცემ ამოცანას ჩემი სიტყვებით.
ან
მე არ მესმის ამოცანა.
სტრატეგიის არჩევა
ჩემს მიერ არჩეული სტრატეგია მაღალი დონისაა, და მე ამოცანის ყველა ნაწილს ვხსნი.
ჩემს მიერ არჩეული სტრატეგია შესაფერისია და მე ვხსნი ამოცანის ყველა ნაწილს.
ჩემს მიერ არჩეული სტრატეგია ეფექტურია, მაგრამ შესაძლოა საუკეთესო არ იყოს. მე ვხსნი ამოცანის თითქმის ყველა ნაწილს.
ჩემს მიერ არჩეული სტრატეგია შეუსაბამოა, და მე ვერ ვხსნი ამოცანის მნიშვნელოვან ნაწილებს.
გადაწყვეტილებების განვითარება
ჩემი გადაწყვეტილება სწორია, ამოხსნის მეთოდები სწორედაა გამოყენებული. გადაწყვეტილება არ შეიცავს შეცდომებს.
ჩემი გადაწყვეტილება სწორია, ამოხსნის მეთოდები სწორედაა გამოყენებული. მე დაშვებული მაქვს პატარა შეცდომა.
ჩემი გადაწყვეტილება არაა სწორი, მე ბევრი შეცდომა დავუშვი გამოთვლებში და ნამუშევარში ბევრი არასრული ნაბიჯია.
ჩემი გადაწყვეტილება არაა სწორი. მე შევასრულე რამდენიმე გამოთვლა, არ მიჩვენებია ჩემი ნამუშევარი.
აზროვნების დემონსტრირება
მე მაქვს გამორჩეული მათემატიკური აზროვნება.
მე ჩემი აზროვნების პროცესის ნათელი განმარტება მაქვს.
მე მიჭირს ჩემი აზროვნების პროცესის ახსნა.
მე არ შემიძლია ჩემი აზროვნების პროცესის ახსნა.
პროცესების კომუნიკაცია
მე ჩემი მსჯელობის ზუსტ და მკაფიო მტკიცებულებას წარვადგენ.
მე ჩემი მსჯელობის მტკიცებულებას წარვადგენ.
მე ჩემი მსჯელობის მცირე მტკიცებულებას წარვადგენ.
მე ჩემი მსჯელობის მტკიცებულებას არ წარვადგენ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий